Landsens gut Startet 25.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Desember.2020 Hei! Jeg har en NB 820 Sport 2002 modell. Takluken i sovekabinen er dårlig og må skiftes. Den er av merket moonlight. Noen som vet om det er mulig å få tak i en slik, eller om et alternativt merke. Noen som tilfeldigvis vet målstørrelse også? Jeg ønsker også å bytte ut dørklåsbeslagene i motorlukene. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike? Takk for eventuelle råd og tips Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 26.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2020 Marineonline.no selger moonlight luker: https://www.marineonline.no/moonlight-motorbaatsluker-serie-55.html Usikker på hvilken størrelse/serie som passer til 820... Sitér dette innlegget Link to post
Landsens gut Svart 28.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2020 Tusen takk for svar. Skal sjekke dette og ta egne mål Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.