Flipper eier Startet 27.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2020 (redigert) Hei Jeg har en Flipper dc640. Har noen spørsmål, jeg håper jeg kan få svar på :) 1. Har en del vann i båten. Under dørken i ( kabinen). Når jeg tørker opp kommer der mer tilsig hele tiden. Tørket opp ca 5 liter vann forleden. Og kunne gjøre det samme 10 dager senere. Det er kun her det er vann. Har sjekket for lekkasje ved sjøvannstoalett, men ser ingen lekkasje. Demonterte også toalett, men fikk ikke opp dørken ( ja, hvordan gjør man det ? ) Om det er salt eller ferskvann er usikkert. Måtte jo smake på det, men klarte ikke finne ut av det... 2. Tømming av septik ? Skal en kjøre i rolig fart og åpne ventil ved septik ? Det er jo ingen pumpe til dette anlegget. Tømte septiken før jeg tok den opp for vinterlagring. Men, ville sjekke om den var tom og åpnet ventil. Da rant det ut ca 18 liter med vann. Kun vann, så den har jo tømt septiken, men fylt den opp med sjøvann ?? Håper noen kan bistå ? :) Redigert 27.Desember.2020 av Flipper eier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.