nomen Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Den er ikke håndholdt, men den kan suge væsker. Liten og kompakt er den, og suger meget bra. Jeg snakker om Milwaukee sin Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Grønnskollingen Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 (redigert) Merk at Makitavarianten har filter og konstruksjon av enkleste type, som vil gjøre at sugeevnen stuper etter hvert som filteret dekkes av støv. Sugere med sentrifugalfilter holder sugeevnen til støvbeholderen er full. Her er en som bruker teknologi fra dette årtusenet og som koster det samme: Og her er varianten fra Bosch. som TS nevner, som bruker 18v batteri som også har moderne filterteknologi for én båtpenge: Redigert 30.Desember.2020 av Grønnskollingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 (redigert) Denne tar litt mere plass, men jeg har en og er veldig godt fornøyd med den. Den tar vann, og den kan kobles til gjærsaga når jeg leker byggmester hjemme i huset. Og så er batteriene standard Bosch 18V, så hvis du har annet verktøy fra dem kan batteriene derfra brukes. Jeg har ikke sjekket prisen hos andre leverandører på tilsvarende støvsuger, men ser at denne er uten batterier. Hvis du allikevel har annet utstyr fra Bosch med 18V batteri er kanskje ikke ekstra batteri noe du trenger flere av. https://www.staypro.no/maskiner-verktoy/rengjoringsmaskiner/stovsuger-stovutskiller/batteridrevne-stovsugere/bosch-gas-18v-10-l-stovsuger-uten-batterier-og-lader-jy17011?channable=00a9f2736b75004a593137303131c7&VAT=1&gclid=EAIaIQobChMI9LWIpOn17QIVwaOyCh0nHQqKEAQYASABEgK2LfD_BwE Redigert 30.Desember.2020 av Nevermind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Så den der, og fikk lyst på den, men madammen var ikke enig. Hun vil ikke ha blanding av skitt som vann og olje sammen med det vi skal bruke på sofaen etc. Så det ser ut til at vi ender på den jeg viste til i starten. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Men kanskje jeg kan investere i en slik senere og. Så er vi begge happy Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Grønnskollingen skrev for 5 timer siden: Merk at Makitavarianten har filter og konstruksjon av enkleste type, som vil gjøre at sugeevnen stuper etter hvert som filteret dekkes av støv. Makita har et par modeller med såkalt «syklon» de også, men disse koster noe mer. Jeg går likevel for varianten Andora viser bilder av, på grunn av sugekraft og ikke minst pris, får heller tømme den oftere? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Da ble Bosch maskinen bestilt, så får vi se hvordan den fungerer Sitér dette innlegget Link to post
Andora Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Blir spennende å høre resultatet etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 31.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2020 Jeg har drill i den grønne 18 v med universalbatterier fra Bosch. Noen som har testet denne som skal bruke samme batteritype? https://www.clasohlson.com/no/Bosch-UniversalVac-18%2C-støvsuger/p/Pr412079000 Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.