imow Startet 29.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2020 Prøver igjen er det noen som har prøvd eller kjøpt dette FINN-kode 170204602 ? Eller ønsker kanskje ikke svare pga av det var bortkastet penger. snakket med en av gutta og han ville ikke fortelle eksakt hva settet inneholder .Men tror det dreier seg om en pakning eller noe greier som presses på på utsiden av akslingen. og noen fettnipler . Er ikke noe boring. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Det er vel løsningen de ønsker betalt for. Hvis de viser deg den kan du sikkert lage den selv for slikk og ingenting. Jeg har snakket med de og de sier den er bra. Jeg demonterte transom og bytter alt selv. Setter også inn to fettnippler for å forlenge levetiden. Kanskje jeg skulle vurdert å legge inn en stor gummipakning i tillegg for å begrense groe rundt akslingen i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Bør være mulig å legge noe inn i mellom for å beskytte pakningen og en ekstra nippet for å klemme inn fett. Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 (redigert) Bestemte meg for og ta den harde måten , har fått ca pris 20 000 surt men sånn er det når man går for mercruicer. veldig dårlig system i forhold til volvo . Redigert 30.Desember.2020 av imow (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Da reparerer du ikke selv? Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Gjorde det på Volvo men virker mere komplisert på mercruicer Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 30.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Mulig jeg får det på motorskadeforsikringen kanskje? vet ikke hvordan dem ser det men det er jo en del av motor Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 30.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2020 Du kan jo prøve, men det er jo en slitedel så ikke ha for høye forhåpninger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.