Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Ida Marie III skrev On 30.12.2020 at 13.44:

Takker for den Gudrun..

Båten min står riktignok på land og er konservert for frost...men tror jeg skal ringe en bekjent å be han slå av EL. avfukteren ... 

Jeg har litt varme på, men kulden slår raskt igjennom når båtene er på land...

Å slå av El-avfukteren har eg rett og slett ikkje tenkt på.. Båten min ligg på sjøen, har varme på i motorrommet, og avfukteren (som står i forkabinen) produserer også bittelitt varme. I går var temperaturen rett over 0 grader. Skal det ikkje mykje til at avfukteren frys innvendig, ettersom vatnet inni den er i bevegelse?  Hvis ikkje får eg skynde meg ut til båten igjen i dag. 

Vestlandssong

Vestlandssong

Ida Marie III skrev On 30.12.2020 at 13.44:

Takker for den Gudrun..

Båten min står riktignok på land og er konservert for frost...men tror jeg skal ringe en bekjent å be han slå av EL. avfukteren ... 

Jeg har litt varme på, men kulden slår raskt igjennom når båtene er på land...

Å slå av El-avfukteren har eg rett og slett ikkje tenkt på.. Båten min ligg på sjøen, har varme på i motorrommet, og avfukteren produserer også bittelitt varme. I går var temperaturen rett over 0 grader. Skal det ikkje mykje til at avfukteren frys innvendig, ettersom vatnet inni den er i bevegelse?  Hvis ikkje får eg skynde meg ut til båten igjen i dag. 

• Create New...