Jump to content

Kjøpe pilothus til Sting 600 pro

Skoddelos

Recommended Posts

Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny båt innen kort tid. Har sett meg ut 2 forskjellige båter det står imellom. Den ene er Sting 600 pro. Den andre er Øien 620 FH. Jeg er klar over at det praktisk sett er 2 identiske båter. 

Nå har det seg slik at den lokale forhandleren har et godt tilbud på Sting 600 pro. I tillegg ønsker jeg å handle lokalt. Derfor er jeg mest interessert i denne. 

Problemet er at denne kommer ikke i "pilothus" utgave, noe jeg ønsker.

Er det noen som vet om det finnes produsenter av rene "pilothus" som man kan kjøpe i Norge eller utlandet? har ingen problem med å montere dette selv etter ansaffelse av båt. Har sett en som selger pilothus på finn.no, men utenom dette så har jeg ikke funnet noe som helst verken her til lands eller utenlands.

Godt nyttår!

-Kim

Sting 600 pro.jpg

620fh.jpg

Hei

Det er jo fint å støtta lokale forhandlarar. Når det gjeld etterservice så får du neppe bruk for service på sjølve båten. Motoren derimot...

Eit alternativ kan jo vera å kjøpa Øien ein annan stad, og sjølve motoren av den lokale forhandlaren.

Då slepp du òg E-tech, om ikkje Frydenbø har slutta å pusha E-tech med stingbåtane, no når E-tech går ut av produksjon.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...