Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Brigg skrev 30 minutter siden:

Filen er zip-et, kanskje derfor. 

Du kan også laste ned instruksjonsboken fra Volvo Penta ved søk på motorens serienr. 

Tja, prøvde å unzippe men fekk likevel ikkje opna den av ein eller annen grunn. Men no fann eg ein manual ved hjelp av serienummer på motor, som du sa. Den permen som fulgte med båten, og den instruksjonsboka eg har funne på nettet tidlegare (owners manual) var på berre 45 sider og var veldig lite utfyllende når det kom til vedlikehold. Den eg lasta ned no (instruction book)var på over 240 sider og langt mer detaljert. Mykje meir nyttig. :-)

Vestlandssong

Vestlandssong

Brigg skrev 23 minutter siden:

Filen er zip-et, kanskje derfor. 

Du kan også laste ned instruksjonsboken fra Volvo Penta ved søk på motorens serienr. 

Tja, prøvde å unzippe men fekk likevel ikkje opna den av ein eller annen grunn. Men no fann eg ein manual ved hjelp av serienummer på motor, som du sa. Den permen som fulgte med båten, og den instruksjonsboka eg har funne på nettet tidlegare var på berre 45 sider og var veldig lite utfyllende når det kom til vedlikehold. Den eg lasta ned no var på over 240 sider og langt mer detaljert. Aner ikkje kvifor det sirkulerer ulike versjoner, men denne var i hvertfall mykje betre. :-)

• Create New...