Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Bedre med Riviera, som kan kjøres i sola på taket..? Den er laget på Østlandet !

Men jeg ville revurdert valget om jeg hadde tenåringer som skulle være med hver helg.... noe de neppe blir anyway..?

Worry II

Worry II

Bedre med Riviera, som kan kjøres i sola på taket..? Den er laget på Østlandet !

Men jeg ville revurdert valget om jeg hadde tenåringer som skulle være med her helg.... noe de neppe blir anyway..?

Worry II

Worry II

Worry II

Worry II

Bedre med Riviera, som kan kjøres i sola på taket..?

Worry II

Worry II

X

Worry II

Worry II

Worry II skrev 13 minutter siden:

Worry II

Worry II

Worry II skrev 13 minutter siden:

Hei, og velkommen på forumet. Godt nyttår !

Her har du min mening:

Kjøp Baltic ! Sagaen kan du vente med til unga er ute av rede. Tenåringer tar like mye, eller kanskje mere plass enn voksne. Det er mye bedre løsning i en Baltic enn Saga 29/315, når man skal feriere ned barn/tenåringer. n Baltic, jo nyere jo bedre, helst med Yanmar sin 6LP, som det finnes flest av etter 2000, anbefales. 

En Saga har mindre boltreplass inne. Jeg valgte den båten jeg har nå foran Saga, og angrer ikke på det. Her kan det kjøres i sola og lukkes om kvelden. 

Når dere blir eldre og vil lukke vær og vind ute, samt ikke alltid er full familie, kan dere velge Saga :-) Min mening, da.. Lykke til !

Worry II

Worry II

Worry II skrev 10 minutter siden:

Hei, og velkommen på forumet. Godt nyttår !

Her har du min mening:

Kjøp Baltic ! Sagaen kan du vente med til unga er ute av rede. Tenåringer tar like mye, eller kanskje mere plass enn voksne. Det er mye bedre løsning i en Baltic enn Saga 29/315, når man skal feriere ned barn/tenåringer. 

En Baltic, jo nyere jo bedre, helst med Yanmar sin 6LP, som det finnes flest av etter 2000, anbefales. 

En Saga har mindre boltreplass inne. Jeg valgte den båten jeg har nå foran Saga, og angrer ikke på det. Her kan det kjøres i sola og lukkes om kvelden. 

Når dere blir eldre og vil lukke vær og vind ute, samt ikke alltid er full familie, kan dere velge Saga :-) Min mening, da.. Lykke til !

• Create New...