Jump to content

Edit History

mateco

mateco

Havelle skrev On 4.1.2021 at 13.46:

20210104_133250.jpg

@Havelle

Dette bildet! Er det tatt ovenfra og ned på selve manometer-klokka? Isåfall kan det være at bildet lyver litt mhp nivået i selve manometer-huset? Hvis du posisjonerer filter-pakka slik det er ment å være montert så vil 0 på skalaen være øvre punkt på manometeret. Vil nivået av glyserinen da være sammenfallende med bildet som jeg postet? Isåfall helt normalt!

PS! jeg ser nå at jeg har skrevet "Glykol" i mitt siste innlegg. Jeg mener selvfølgelig Glyserin! Beklager den!

Så har jeg et annet spørsmål som er litt på sidelinjen! 

Det gjelder den doble Velge-ventilen mellom filtrene!

Vet du om ventilspindel har T-løp eller L-løp?

Kan spindelen vries helt rundt? Altså 360 grader?

mateco

mateco

20210104_133250.jpg

@Havelle

Dette bildet! Er det tatt ovenfra og ned på selve manometer-klokka? Isåfall kan det være at bildet lyver litt mhp nivået i selve manometer-huset? Hvis du posisjonerer filter-pakka slik det er ment å være montert så vil 0 på skalaen være øvre punkt på manometeret. Vil nivået av glyserinen da være sammenfallende med bildet som jeg postet? Isåfall helt normalt!

PS! jeg ser nå at jeg har skrevet "Glykol" i mitt siste innlegg. Jeg mener selvfølgelig Glyserin! Beklager den!

mateco

mateco

20210104_133250.jpg

@Havelle

Dette bildet! Er det tatt ovenfra og ned på selve manometer-klokka? Isåfall kan det være at bildet lyver litt mhp nivået i selve manometer-huset? Hvis du posisjonerer filter-pakka slik det er ment å være montert så vil 0 på skalaen være øvre punkt på manometeret. Vil nivået av glyserinen da være sammenfallende med bildet som jeg postet?

• Create New...