Jump to content

Edit History

Mix

Mix

Brigg skrev for 4 timer siden:

Nei, men årlig avgift for småbåtregisteret ble fra 2020 lagt inn i totalmedlemskapet til RS. Så jeg behøver ikke ha båten registrert i småbåtregisteret, men jeg må betale for det om jeg ønsker å være totalmedlem.

Nei det er ikke riktig, dette er spesifisert på faktura.

Nytt i 2020 er at du får faktura på både Totalmedlemskapet og Småbåtregisteret på samme faktura.

Den er ikke bakt sammen med Totalmedlemskapet.

Men du får 50% rabatt på årsgebyr i Småbåtregisteret hvis du er Totalmedlem.

Pris på Totalmedlemskapet er samme om du er registrert i Småbåtregisteret eller ikke.

Mix

Mix

Brigg skrev for 4 timer siden:

Nei, men årlig avgift for småbåtregisteret ble fra 2020 lagt inn i totalmedlemskapet til RS. Så jeg behøver ikke ha båten registrert i småbåtregisteret, men jeg må betale for det om jeg ønsker å være totalmedlem.

Nytt i 2020 er at du får faktura på både Totalmedlemskapet og Småbåtregisteret på samme faktura.

Men du får 50% rabatt på årsgebyr i Småbåtregisteret hvis du er Totalmedlem.

Pris på Totalmedlemskapet er samme om du registrert i Småbåtregisteret eller ikke.

Mix

Mix

Brigg skrev for 3 timer siden:

Men du 50% rabatt på årsgebyr i Småbåtregisteret hvis du er Totalmedlem.

Pris på Totalmedlemskapet er samme om du registrert i Småbåtregisteret eller ikke.

• Create New...