princess 2 Startet 7.Januar.2021 Del på Facebook Startet 7.Januar.2021 Vurderer og kjøpe JP comfort silent comfort toalett til båten, den er med Johnson pump. Er de noken som har montert eit slik toalett og kan sei om dei er fornøyd? Meiner de skal vere med kværn. Maritime båtutstyr som har dei. Sitér dette innlegget Link to post
skogien Svart 26.April.2021 Del på Facebook Svart 26.April.2021 Hei =) Ble det dette toalettet? Lurer på å kjøpe det selv nå. Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 26.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2021 Hei. Nei eg gjekk for jabsco toalett, snaket med ein som har den, og han har hatt ein del tull med kværna på den. Er vist eit kjent problem. Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart 7.August.2023 Del på Facebook Svart 7.August.2023 Jeg må kjøpe nytt toalett, og av mange tråder om emnet trekker jeg frem denne siste. Det står mellom Johnson Pump eller Jabsco. 24 volt. Er kverna på JP et kjent problem? Kan dette problemet/feilen være korrigert? Noen som har "siste nytt" om erfaringer med dette nødvendige båt-ondet? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.