Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Det begynner å bli noen års fartstid her på forumet for meg også. Forumet ble jo startet i august 2002, og jeg hadde min første kommentar (om kalesje til båten) 16. september samme år, og mitt første egne tema (jeg trengte hjelp til å reparere en skaipute) 19. september samme år.

Jeg var vel den 10ende som registrerte seg.

At jeg nå har hatt godt over 20000 innlegg sier vel alt om hvor godt jeg liker forumet. Det er bare Bitteliten som har fler innlegg enn meg.

All honnør til Ingar og Lasse!

Lars H.

Lars H.

Det begynner å bli noen års fartstid her på forumet for meg også. Forumet ble jo startet i august 2002, og jeg hadde min første kommentar (om kalesje til båten) 16. september samme år, og mitt første egne tema (jeg trengte hjelp til å reparere en skaipute) 19. september samme år.

Jeg var vel den 10ende som registrerte seg.

At jeg nå har hatt godt over 20000 innlegg sier vel alt om hvor godt jeg liker forumet.

Lars H.

Lars H.

Det begynner å bli noen års fartstid her på forumet for meg også. Forumet ble jo startet i august 2002, og jeg hadde min første kommentar (om kalesje til båten) 16. september samme år, og mitt første egne tema (jeg trengte hjelp til å reparere en skaipute) 19. september samme år. At jeg nå har hatt godt over 20000 innlegg sier vel alt om hvor godt jeg liker forumet.

Lars H.

Lars H.

Det begynner å bli noen års fartstid her på forumet for meg også. Forumet ble jo startet i august 2002, og jeg hadde min første kommentar (om kalesje til båten) 16. september samme år, og mitt første egne tema (om koblingsskjema for båt) 24. september samme år. At jeg nå har hatt godt over 20000 innlegg sier vel alt om hvor godt jeg liker forumet.

• Create New...