Jump to content

Edit History

Tor Arild

Tor Arild

Tiltredes!

Vært medlem siden 2008. En av sidene som «må» besøkes x antall ganger hver dag. 

Har hjulpet til de ganger jeg har kunnskap, og fått hjelp alle ganger jeg har stått rådvill av andre som har kunnskap der jeg ikke har. Uten flåseri, men med et ønske om å bidra der en har noe å dele. 

@Ingarhar klart å styre klar av populistiske meninger a la båtfolk på Facebook. Koser meg like mye med å lese Bittelitens forberedelse av sin drøm, Knudes bygging fra haug med materialer til trawler, Mons sin optimalisering av deres dykkebåt, Barbaris sine velskrevne eventyr til hvermannsen som meg som enten lurer på noe eller har noe å bidra med. 

Tror det er det beste forum jeg vet. Vet i hvertfall at det er avhengighetsskapende. 

mvh

Tor Arild 

Tor Arild

Tor Arild

Tiltredes!

Vært medlem siden 2008. En av sidene som «må» besøkes x antall ganger hver dag. 

Har hjulpet til de ganger jeg har kunnskap, og fått hjelp alle ganger jeg har stått rådvill av andre som har kunnskap der jeg ikke har. Uten flåseri, men med et ønske om å bidra der en har noe å dele. 

@Ingarhar klart å styre klar av populistiske meninger a la båtfolk på Facebook. Koser meg like mye med å lese Bittelitens forberedelse av sin drøm, Mons sin optimalisering av deres dykkebåt, Barbaris sine velskrevne eventyr til hvermannsen som meg som enten lurer på noe eller har noe å bidra med. 

Tror det er det beste forum jeg vet. Vet i hvertfall at det er avhengighetsskapende. 

mvh

Tor Arild 

• Create New...