Tor Arild Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 (redigert) Tiltredes! Vært medlem siden 2008. En av sidene som «må» besøkes x antall ganger hver dag. Har hjulpet til de ganger jeg har kunnskap, og fått hjelp alle ganger jeg har stått rådvill av andre som har kunnskap der jeg ikke har. Uten flåseri, men med et ønske om å bidra der en har noe å dele. @Ingarhar klart å styre klar av populistiske meninger a la båtfolk på Facebook. Koser meg like mye med å lese Bittelitens forberedelse av sin drøm, Knudes bygging fra haug med materialer til trawler, Mons sin optimalisering av deres dykkebåt, Barbaris sine velskrevne eventyr til hvermannsen som meg som enten lurer på noe eller har noe å bidra med. Tror det er det beste forum jeg vet. Vet i hvertfall at det er avhengighetsskapende. mvh Tor Arild Redigert 9.Januar.2021 av Tor Arild (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 (redigert) Tusen takk for all jobb dere gjør for oss medlemmer :) Jeg har vært her siden 2006, ofte siste jeg leser før jeg sovner og første jeg leser på morgenen, Særdeles vanedannende, bør gis på blå resept. Alltid svar på det jeg lurer på (eller ikke viste at jeg lurte på engang) Redigert 9.Januar.2021 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Full støtte fra meg også! Er innpå her minst noen ganger for dagen siden jeg fant forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Jeg føyer meg så absolutt inn i rekkene her! All ære og honnør til @Ingar , @bliss X + eventuelle andre som har bidratt til å etablere, utvikle og holde dette fantastiske forumet igang Kanskje greit at jeg ikke har oversikt over antall timer jeg har tilbragt her på BP siden jeg ble medlem i 2013. (Men det kan uansett lett forsvares som kvalitetstid) Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Vil også kaste meg på her, er mitt 19. år her i år, og Baatplassen er der hvor man finner «fasiten» på alt båtrelatert, og finnes det flere riktige svar på en problemstilling, så finnes de alle her inne. Noe av det som gjør Baatplassen til det det er, er nettop måten dette har blitt driftet på, hvor alvorlige avsporinger på en ryddig måte har blitt loset på rett spor, her kan man både være erfaren og grønnskolling uten å få passet påskrevet, og de aller fleste betraktinger blir tatt varmt imot. Ingar krever en stor takk, og en belønning stiller jeg meg bak skulle vi finne på noe! Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Godt nytt år alle sammen. Istemmer her. Båtplassen er hyggelig og lærerikt sted å være. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 (redigert) Jeg vil også hedre @ingar, @blissX og andre som har bidratt til å drifte dette forumet opp gjennom årene. Som flere andre beskriver, opplever heller ikke jeg at noen Facebook-gruppe på noen måte kan måle seg med den kompetanse og saklighet som rår her på forumet, samtidig som det er stor takhøyde litt tungnemme medlemmer som meg selv Det er forresten et interessant fenomen at man i snitt behandler hverandre bedre her som mange går under anonyme nick, enn på FB der de fleste opererer under fullt navn, men det er en annen sak. Håper baatplassen.no har mange gode år foran seg Redigert 9.Januar.2021 av Korsfjord Skriveleif (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Har lært og fått masse tips her, er innom nesten hverdag eller hverdag her, flott sted å være her, må få lov å takker for han stod og holdt BP oppe og går. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Hedwig Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Støttes! Stor takk til de som startet dette og har drevet det i så mange år! Det er rart å tenke på hvor lenge dette egentlig har vart. Var selv admin på store spillservere og forum på den tiden Båtforum ble grunnlagt(https://web.archive.org/web/20041214134302/http://www.superserver.no/ om noen her mot formodning har spilt CS var de nok innom), det er lagt ned for lenge siden, men her går det like bra! Båtforum og medlemmene har vært redningen vår mange en gang. En helt utrolig hjelp og kunnskapsdatabase, og masser av hyggelige folk. Det blir ikke samme på Facebook, det kan jeg garantere. Forum har sin egen sjarm og et liv en FB gruppe ikke kan ha. Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 En stor takk fra meg også. Måtte sjekke egen medlemsstatus og ser jeg har hengt med siden mai 2003. Takk til Ingar! Du la grunnlaget slik at alle andre fantastiske bidragsytere har en glimrende arena for felles hygge og nytte! Sitér dette innlegget Oso Link to post
dobbaen Svart 9.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2021 Tusen takk for dette fantastiske forumet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Eika skrev for 4 timer siden: 20år ja, det er jo knallbra. Selv er jeg 2 generasjon i familien min som bruker forumet her. Pappa brukte det vel i 10år før jeg dukka opp (jeg brukte baatportalen.net den gangen det levde) jeg husker baatportalen , mye morro der Men som vel også viser den typiske utfordringen med forumdrift - i starten er engasjementet på topp og alt bare fryd og gammen. Så går man kanskje etterhvert litt lei, eller får andre prioriteringer i livet... ting dabber av og plutselig så er forumet borte, med alt av bilder , historier og kompetanse.. (nå aner jeg ingenting om hva som skjedde der , bare så det er sagt..) Derfor, all honnør til Ingar og Lasse, som holder ut maset vårt! Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
cheetah Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Ble medlem selv i 2010 og full honnør til de som har holdt forumet i live Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Helt enig, tusen takk til Ingar og alle som har hjulpet han ved å drifte dette forumet. Har brukt det i mange år, ser jeg ble medlem i oktober 2003, var i forbindelse med at jeg skulle begynne på et prosjekt med en importert Bayliner, og har fra første stund fått kjempegod hjelp her på forumet. Som regel lærer en av erfaring og egne feil, men her lærer en av andre sine erfaringer, kunnskaper og ikke minst andre sine feil ? Så igjen takk ??? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 All skryt og honnør titredes Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Worry II Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Først Baatplassen, her, så Dagbladet og de andre avisene. Takk til Ingar og de andre som vedlikeholder. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Dagen er ikke den samme uten forumet! Jeg har fått mange gode tips i de årene hjeg har vært med selv om jeg har bare knapt 1000 innlegg ! Godt nytt år til alle Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Støtter all takken til Ingar og co 100%. Et flott forum som vi alle må bidra til kan fortsette i mange år til. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 (redigert) ivar skrev for 11 timer siden: jeg husker baatportalen , mye morro der Men som vel også viser den typiske utfordringen med forumdrift - i starten er engasjementet på topp og alt bare fryd og gammen. Så går man kanskje etterhvert litt lei, eller får andre prioriteringer i livet... ting dabber av og plutselig så er forumet borte, med alt av bilder , historier og kompetanse.. (nå aner jeg ingenting om hva som skjedde der , bare så det er sagt..) Derfor, all honnør til Ingar og Lasse, som holder ut maset vårt! Det som skjedde var vel at admin blei 18 og fikk interessen for bil. Det var synd, for det var ett bra forum med mye liv og ikke minst kompetanse hvis man tenker over alderen til de fleste brukerne der inne Men har faktisk jevnlig kontakt med flere av de gamle medlemmene der inne, kjøpte båt av admin for ett par år siden så båtinteressen hans kom tilbake ikke så lenge etter at forumet var lagt ned Og jeg kunne ha redda det forumet, fikk tilbud om å kjøpe det, meeen det måtte jo betales like mye som 2-3 bensintanker kosta. Vi ser jo hva jeg valgte Redigert 10.Januar.2021 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Kjempefint forum. Du føler jo nesten at du kjenner mange her inne etterhvert bare på Nicknavn. Og kommer det en kommentar litt på kanten så aner du nesten på forhånd hvem som får puls. Hvorfor ikke la moderator få prisen for årets båtentusiast. Sitér dette innlegget Link to post
Athene II Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 (redigert) Tusen takk til Forumsjefen INGAR Er desverre helt avhengig selv om jeg ikke har båt selv lenger og innimellom hjelper de som har bruk for hjelp til å flytte båten langs kysten men må innom å kikke her da båtinteressen og båtlivet fasinerer meg Redigert 10.Januar.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fantino Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Dagen blir ikke helt den samme uten - rett og slett! Et utrolig nyttig forum både for båt og annet. Og en stor takk til @Ingar som har loset forumet gjennom så mange år og håndtert ‘konkurransen’ fra andre medier i en tid der svært mange slike forum har dødd ut. Rett og slett imponerende - håper det fortsette slik også! Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Takk til Ingar som startet opp dette. Jeg har hatt mye hjelp av gode rådgivere og jeg prøver å gi råd om det er noe jeg mener jeg kan litt om. HUSK; gode miljøer som jeg mener Baatforum har skapt gir seg ikke selv - ALLE MÅ BIDRA POSITIVT ! Sitér dette innlegget Link to post
GSEuser Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 Worry II skrev for 3 timer siden: Først Baatplassen, her, så Dagbladet og de andre avisene. Takk til Ingar og de andre som vedlikeholder. Jeg er motsatt, begynner med mail og nyheter. Sparer det beste til slutt ? Må også få rette en kjempetakk til driverne av forumet ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.