Jump to content

Edit History

Korsfjord

Korsfjord

Skriveleif

Jeg vil også hedre @ingar, @blissX og andre som har bidratt til å drifte dette forumet opp gjennom årene. Som flere andre beskriver, opplever heller ikke jeg at noen Facebook-gruppe på noen måte kan måle seg med den kompetanse og saklighet som rår her på forumet, samtidig som det er stor takhøyde litt tungnemme medlemmer som meg selv :giggle: 

Det er forresten et interessant fenomen at man i snitt behandler hverandre bedre her som mange går under anonyme nick, enn på FB der de fleste opererer under fullt navn, men det er en annen sak.

Håper baatplassen.no har mange gode år foran seg:flag_bp:

Korsfjord

Korsfjord

Jeg vil også hedre @ingar, @blissX og andre som har bidratt til å drifte dette forumet opp gjennom årene. Som flere andre beskriver, opplever heller ikke jeg at noen Facebook-gruppe på noen måte kan måle seg med den kompetanse og saklighet som rår her på forumet, samtidig som det det er stor takhøyde litt tungnemme medlemmer som meg selv :giggle: 

Det er forresten et interessant fenomen at man i snitt behandler hverandre bedre her som mange går under anonyme nick, enn på FB der de fleste opererer under fullt navn, men det er en annen sak.

Håper baatplassen.no har mange gode år foran seg:flag_bp:

• Create New...