The Saint Svart 12.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2021 En stor takk fra meg også! Norges beste forum etter min mening. Er ikke mange forum utenfor Norge med samme kvalitet heller for den saks skyld. Er dessverre selv litt av og på, rett og slett fordi noen av dagene har en del utfordringer. Men heldigvis så har dette forumet noen ildsjeler som står ut! Takk! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 12.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2021 En stor tak fra mig også. Ikke bare Norges men Skandinaviens bedste bådforum. Takket være stor indsats, utrolig kompetente medlemmer og konsekvent moderation. BP er sikker skyld i titusindvis af tabte arbejdstimer?? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 10 hours ago, MajorAndy said: BP er sikker skyld i titusindvis af tabte arbejdstimer?? Og det er bare fra deg? Så kommer tapte arbeidstimer for alle oss andre i tillegg. Det er mulig BP er den største trusselen mot produktivitet og innovasjon i Norden i moderne tid. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
ebonita Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 (redigert) Instämmer i allt som tidigare framförts. Ett stort tack till Ingar et consortes. Att få detta maskineri att fungera och fortsätta verka i en positiv riktning är en bedrift! Redigert 13.Januar.2021 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 Ingen båtliv uten baatplassen. Har vært utrolig mange kunnskapsrike diskusjoner, ombyggingstråder, tips og erfaringsdelinger gjennom årene. Jeg benyttet forumet kun til sporadisk lesning de første årene men gled etterhvert inn som medlem. Sammenliknet med ulike andre båtforaer på Facebook etc. så vil jeg karakterisere baatplassen som det eneste seriøse forumet der tråder og spørsmålsstillinger ikke blir saboterte eller sklir ut i useriøse kommentarer alt for raskt. Takk til både forumstartere, moderatorer og alle de tusenvis av medlemmer som holder dette flotte forumet igang med samme felles båtinterresse som lidenskap. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 Masse takk til Ingar og Lasse for opprettelse og drift av dette fantastiske forumet! :) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Bellil Svart 16.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2021 Mitt båtliv hadde vært betydelig dyrere uten forumet og all hjelp jeg har fått her. Og ikke minst glad for at jeg slipper å bruke Fjesboka med alt det fører med seg. Så en stor takk til Ingar , men uten alle dere andre så hadde det jo ikke vært som mye hjelp i et forum Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Viksund 830 Svart 16.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2021 Jeg har brukt betydelig med tid og hatt stor glede av dette forum og alle deltakere sin vilje til å dele kunnskap. Stor takk til Ingar og de som har styrt!! Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 16.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2021 Stor takk til driverne av Baatplassen. Innleggene her gir god hjelp og inspirasjon til båt hobbyen. Og ikke minst takk til alle som bidrar med konstruktive innlegg. Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Mizar Svart 16.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2021 (redigert) Her på BP er det en uvanlig oase av alle slags mennesker fra alle samfunnslag. Til sammen mye praktisk erfaring, gode ideer, imponerende spisskompetanse, osv. -så først en takk til alle dere som har gitt meg så mange muligheter til å bli "enda klokere". Uansett spørsmål, finnes det alltid noen som har et nyttig svar. For meg blir dere dermed som "familie", alle sammen. Dette handler om å dele, på en måte som gjør alle til vinnere. Da blir det en stor "bløtkake", og nok til alle! Alle medlemmer som bidrar, er selve ressursen. Og dere som driver forumet har hatt både vett og vilje nok, til å organisere rammer som gjør at denne ressursen har vokst, på en måte som alle har nytte av. Den store æren for at dette faktisk har vært mulig, går til ledelsen av forumet! Tusen takk! Redigert 16.Januar.2021 av Mizar (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
selhund Svart 17.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 Jeg syntes Mizar her kommer inn på kjernen i hele idéen med et forum. Mizar skrev for 8 timer siden: Her på BP er det en uvanlig oase av . . . . . mye praktisk erfaring, gode ideer, imponerende spisskompetanse, osv. -så først en takk til alle dere som har gitt mege muligheter til å bli "enda klokere". Uansett spørsmål, finnes det alltid noen som har et nyttig svar. Alle medlemmer som bidrar, er selve ressursen. Den store æren for at dette faktisk har vært mulig, går til ledelsen av forumet! Tusen takk! Og én mann (to eller tre . . . ) kan ta mange menneskers engasjement og faglige viten med seg "i graven". Jeg nådde så vitt innom et særdeles omfangsrikt forum med lagret viten (fra brukerne av forumet) om ølbrygging, vinlegging og spiritus. Etter få mdr. hadde "eieren/juridiske rettighetshaver" stengt ned og tatt med seg "i graven" hele forumet. Lite ærbødig. Så om noen av de konsuliderte medlemmer her inne, med brede skuldre, kunne stikke hodene sammem med den eller de som juridisk driver Båtplassen og finne en teknisk løsning. At en lignende tragedie ikke skal kunne ramme Båtplassen. Hvordan ting ser ut i dag, er ofte anderledes enn hvordan ting imorgen. Jeg kjenner ikke primusmotor(er) av Båtplassen, og kan med rette opptre naiv og godtroende. Og med gode ønsker for all fremtid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.