Mastiff Startet 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2021 (redigert) Jeg må ha nye Ultraflex C8-vaiere både til fremre og bakre styreposisjon. Den fremre er grei nok, den er koblet til den bakre posisjonen, så det går bare vaier direkte til motoren fra bakre posisjon. Lengden der er ganske perfekt. men jeg lurer på om jeg kan korte ned vaierne fra bakre styreposisjon til motoren. Jeg har filmet når motoren går fram og tilbake. Unnskyld standardmusikken, det er for å overdøve at jeg peser som en hval der jeg henger over setet og filmer samtidig som jeg vrir på rattet! https://youtu.be/RWgIdpmC_LQ Redigert 10.Januar.2021 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 10.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2021 For meg ser det ut som om du vil få skarpere bøy på kablene hvis du korter de inn. Du må vel evt ha 1 fot kortere, jeg tror det blir for skarp bøy. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 11.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2021 Takk, da tar jeg samme lengden. Jeg får trekke den i en liten ekstra bøy i styreplassen, så får jeg kanskje bort de centimeterne jeg trenger for å hindre at de durer mot veggen foran seg. Det er nok mindre enn én fot som skal til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.