elskerseiling Startet 10.Januar.2021 Del på Facebook Startet 10.Januar.2021 Er det noen som kan anbefale meg mekaniker på østlandet for bytte av gimballager og belger på mercruiser alpha gen 2 drev? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 10.Januar.2021 Del på Facebook Svart 10.Januar.2021 Hvor på Østlandet holder du til? Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 10.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2021 Oslo, men det er helt uproblematisk for meg å kjøre båten på henger et stykke:) Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 10.Januar.2021 Del på Facebook Svart 10.Januar.2021 Porsgrunn er også østlandet, men det blir vel litt langt ;) De fleste båtmekanikere kan utføre den jobben der. Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 10.Januar.2021 Del på Facebook Svart 10.Januar.2021 Trenger man mekaniker for den jobben? Er det ikke raskere og billigere å gjøre jobben selv? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 10.Januar.2021 Del på Facebook Svart 10.Januar.2021 Helt grei jobb å gjøre selv, men litt mer "klin" enn å bytte på feks Volvo. Ved bytte av lager bør man vel også få lånt verktøy for å sjekke "engine alligment". Jeg fikk gjort dette så billig at det var ikke verdt å styre med deg selv ;) Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Snarøen Båtservice. Brukte de da jeg hadde BMW/MerCruiser. Snarøen Båtservice AS 5,0 (3) Skipsverft i Norge 3+ OVERSIKT ANMELDELSER BILDER Oversikt Bruksveien 89, 1367 Snarøya Åpent nå Legg til fullstendige åpningstider 67 53 69 17 Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Brukte Båt Holm i Halden til Mercruiseren jeg hadde, flinke folk. Riktignok et stykke fra Oslo. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Gew77 Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 AB marine i Leangbukta, ser jeg har utført servicer på den båten jeg kjøpte med Mercruiser drev. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
elskerseiling Svart 11.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Båten står i vinteropplag i på henger i Rakkestad Østfold(viken) så det er kjekt å finne noe i det området, halden, sarpsborg etc Tilbud jeg har fått ligger fra 7000 ink mva for deler og arbeid. Det er for bytte av drivknutebelg og gimballager. Båt levert på henger med drevet påmontert ( inkluderer ikke eksosbelg og girwirebelg da disse vel ikke er like kritiske) Sitér dette innlegget Link to post
Camargue44 Svart 11.Januar.2021 Del på Facebook Svart 11.Januar.2021 Ebbestad kan mest om drev og div mercruiser ting, og han sitter med eller skaffer deler fort 👍😊 Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.Januar.2021 Del på Facebook Svart 12.Januar.2021 Dette er en rutine jobb så hvem som helst kan bytte dette som driver i bransjen. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 12.Januar.2021 Del på Facebook Svart 12.Januar.2021 Gjorde det selv på min i fjor. Leide et verktøy på finn. Belger og lager (vedlikeholdsfritt) er billig. Fant flotte videoer på youtube. Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Dette er vel ikke så gærent med tanke på at det også er girkabel og trim sensorer? Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Fin pris det. Du vil ikke ha det nye lukkede gimballageret som er vedlikeholdsfritt? Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Det er flere verksteder som sier at det nye lukkede er like greit? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.