Jump to content

Edit History

Tyggen

Tyggen

Shortcut skrev 43 minutter siden:

På mit job, har vi en vakuumpumpe der er tilsluttet en tank (ombygget gasflaske). Denne bliver suget med så meget vakuum som muligt.

Når vi skal vakkumsuge emner åbner vi for tanken som står mellem vakuumsugeren og posen med emnet.

Fungerer ganske godt.

Vi laver beskyttelsesudstyr til industri i Kevlar m.m. Og bruger vakuummesugning ganske mye...

Takk for et proffesjonelt innspill der Shortcut!

Ja, jeg har også brukt systemet mitt på den måten, veldig praktisk. Men jeg bruker jo ikke systemet mitt så ofte som på en arbeidsplass, og jeg liker å ha litt tid på meg til å rette ut folder i vakuumposen når jeg slår på pumpen.

Tyggen

Tyggen

Shortcut skrev 42 minutter siden:

På mit job, har vi en vakuumpumpe der er tilsluttet en tank (ombygget gasflaske). Denne bliver suget med så meget vakuum som muligt.

Når vi skal vakkumsuge emner åbner vi for tanken som står mellem vakuumsugeren og posen med emnet.

Fungerer ganske godt.

Vi laver beskyttelsesudstyr til industri i Kevlar m.m. Og bruger vakuummesugning ganske mye...

Takk for et proffesjonelt innspill der Shortcut!

Ja, jeg har også brukt systemet mitt på den måten, veldig praktisk. Men jeg bruker jo ikke systemet mitt så ofte som på en arbeidsplass og jeg liker å ha litt tid på meg til å rette ut folder i vakuumposen når jeg slår på pumpen.

Tyggen

Tyggen

Shortcut skrev 33 minutter siden:

Fungerer ganske godt.

Ja, jeg har også brukt systemet mitt på den måten, veldig praktisk. Men jeg bruker jo ikke systemet mitt så ofte som på en arbeidsplass og jeg liker å ha litt tid på meg til å rette ut folder i vakuumposen når jeg slår på pumpen.

• Create New...