Jump to content

Edit History

Tyggen

Tyggen

Og en ting jeg hadde nesten glemt er at Jula nylig fikk inn en kompressor i sortimentet sitt:

Jula oljefri kompressor

Dette er akkurat den samme pumpen som selges på aliexpress og den kan både brukes som kompressor eller vakuumpumpe:

HYW-550

Den er 550 vatt og hvis den brukes som vakuum pumpe trekker den ca 90% (-0.9bar) vakuum, her får man en rommelig  vakuum tank på 24 liter og en stor og kraftig to stegs vakuum pumpe i samme pakke med en kjempe kapasitet dersom man vil bygge den om.

Tyggen

Tyggen

Og en ting jeg hadde nesten glemt er at Jula nylig fikk inn en kompressor i sortimentet sitt:

Jula oljefri kompressor

Dette er akkurat den samme pumpen som selges på aliexpress og den kan både brukes som kompressor eller vakuumpumpe:

HYW-550

Den er 550 vatt og hvis den brukes som vakuum pumpe trekker den ca 90% (-0.9bar) vakuum, her får man vakuum tank og en stor og kraftig to stegs vakuum pumpe i samme pakke med en kjempe kapasitet dersom man vil bygge den om.

Tyggen

Tyggen

Jula oljefri kompressor

Dette er akkurat den samme pumpen som selges på aliexpress og den kan både brukes som kompressor eller vakuumpumpe. 

HYW-550

Den er 550 vatt og hvis den brukes som vakuum pumpe trekker den ca 90% (-0.9bar) vakuum, her får man vakuum tank og en stor og kraftig to stegs vakuum pumpe i samme pakke med en kjempe kapasitet dersom man vil bygge den om.

Tyggen

Tyggen

https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/trykkluft/kompressorer/kompressorer/kompressor-008554/#tab04

Dette er akkurat den samme pumpen som selges på aliexpress og den kan både brukes som kompressor eller vakuumpumpe.

Den er 550 vatt og hvis den brukes som vakuum pumpe trekker den ca 90% (-0.9bar) vakuum dersom den er koblet som to-stegs i serie, her får man vakuum tank og pumpe i samme pakke med en kjempe kapasitet dersom man vil bygge den om.

• Create New...