Jump to content

Edit History

index

index

Mouche skrev 17 minutter siden:

Hvor høyt er høy og hvor lang er en strikk? 

Det var din definisjon av høy promille jeg kommenterte. Jeg mener at man må lengre opp enn 0,8 for å bruke definisjonen høy promille, og det har ingenting med verken høy eller strikk å gjøre. Men det får nå være så. Faktum er a undersøkelsen ikke sier annet enn at halvparten av de omkomne på sjøen hadde over 0,8 i promille, den sier ingenting om at dette er årsak til ulykken eller at de førte en båt. Ut fra de fremlagte fakta er det vanskelig å mene verken det ene eller det andre. 

index

index

Mouche skrev 7 minutter siden:

Hvor høyt er høy og hvor lang er en strikk? 

Det var din definisjon av høy promille jeg kommenterte. Jeg mener at man må lengre opp enn 0,8 for å bruke definisjonen høy promille, og det har ingenting med verken høy eller strikk å gjøre. Men det får nå være så. Faktum er a undersøkelsen ikke sier annet enn at halvparten av de omkomne på sjøen hadde over 0,8 i promille, den sier ingenting om at dette er årsak til ulykken eller at de førte en båt. Den sier vel ikke engang at de druknede hadde noe med båt å gjøre, de kan ha druknet mens de var på svømmetur eller gikk tur på kaien med bikkja. Ut fra de fremlagte fakta er det vanskelig å mene verken det ene eller det andre. 

• Create New...