Jump to content

Edit History

The Saint

The Saint

Ser den, kjedelig å ikke ha båt i påsken. Selv så brukte jeg noen måneder før jeg fant den "rette" båten ved ett tilfelle. Kjøpte båt via en bekjent.  Som hadde kjøpt av ett forsikrings selskap. Båten hadde vært stjålet og stått bortgjemt i en skog i rundt ti år. Endte opp med å betale 30k for den. Men da var også alt av interiør og kalesje total ødelagt. Viste seg også at motoren var varm skjært med en del ødelagt elektronikk. Har nå handlet inn deler og tilhenger for ca 70k til sammen, så nå blir alt som nytt. Men mye jobb... :smash: Hadde nok spart en del ved å handle i fra Polen, men hadde ikke tid til å vente. Kommer til å komme en prosjekt tråd på denne etter hvert. Med blant annet motor overhaling og bygging / trekking av nytt interiør. Pris messig så blir den ikke billig, Men nå blir den akkurat sånn som jeg vil ha den. Ville egentlig ha en 655 eller 685 men syntes det ble for mye penger å legge i båt siden jeg også driver å pusser opp hus og to andre båter nå. Men kanskje jeg ender opp med å selge alle båtene når de er ferdig å kjøper drømme båten Skibsplast 685. Håper du fikk grei pris for snekka di da. :saint:

The Saint

The Saint

Ser den, kjedelig å ikke ha båt i påsken. Selv så brukte jeg noen måneder før jeg fant den "rette" båten ved ett tilfelle. Kjøpte båt via en bekjent.  Som hadde kjøpt av ett forsikrings selskap. Båten hadde vært stjålet og stått bortgjemt i en skog i rundt ti år. Endte opp med å betale 30k for den. Men da var også alt av interiør og kalesje total ødelagt. Viste seg også at motoren var varm skjært med en del ødelagt elektronikk. Har nå handlet inn deler og tilhenger for ca 70k til sammen, så nå blir alt som nytt. Men mye jobb... :smash: Hadde nok spart en del ved å handle i fra Polen, men hadde ikke tid til å vente. Kommer til å komme en prosjekt tråd på denne etter hvert. Med blant annet motor overhaling og bygging / trekking av nytt interiør. Pris messig så blir den ikke billig, Men nå blir den akkurat sånn som jeg vil ha den. Ville egentlig ha en 655 eller 685 men syntes det ble for mye penger å legge i båt siden jeg også driver å pusser opp hus og to andre båter nå. Men kanskje jeg ender opp med å selge alle båtene når de er ferdig å kjøper drømme båten Skibsplast 685. :saint:

• Create New...