Rocco Startet 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2021 Som overskriften sier. Hvordan får jeg det lettest bort? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 Det avhenger vel av hva det er. Er det rester av rur så er det kalkløsende middel som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2021 10% saltsyre. Husk vernebriller og regntøy/gummihansker. Og en god maske. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
tilplan Svart 14.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2021 Hvis det er rur, ville jeg gått på det med enden på en plankebit først. Da får en bort det verste. Det lille som er igjen hadde jeg bare smurt bunnstoff over. Har lite lyst til å søle med saltsyre. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 14.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2021 En billig plast isskrape er veldig effektiv til dette. En av denne typen du gjerne får som reklame. Har brukt slike mange ganger https://www.thansen.no/bil/utstyr/vinterutstyr/isskraper/isskrape-firkantmodell/n12199/pn1106525/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.