bellen Startet 13.Januar.2021 Del på Facebook Startet 13.Januar.2021 (redigert) Jobber litt på si på en yacht på friturene mine. Dette er en yacht med stålskrog og hele skroget er glattsparklet og malt med høyglans maling. Nå har det begynt å komme noen småsår og begynt å sprekke litt i sparkelen rundt noen ventiler. Men hva heter denne sparkelen? Det er knallhardt og virker sementbasert og er litt sann lys rosa i fargen. Noen som hvet hva dette er og eventuelt noen i Norge som utfører slikt sparkelarbeid? Redigert 13.Januar.2021 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Januar.2021 Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 Rosa. Det er brukt rosa sparkel🤔 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2021 Var dårlig med relevante treff på Google Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 (redigert) Litt seriøs Googling kom opp med dette: Jotun Megafiller og Intergard 822 Redigert 14.Januar.2021 av Fiks (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 boble65 skrev for 1 time siden: Rosa. Det er brukt rosa sparkel🤔 Beste svar ever!!! Ingen tvil! Det er bruke rosa sparkel! Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 The Saint skrev 1 time siden: Beste svar ever!!! Ingen tvil! Det er bruke rosa sparkel! Så er spørsmålet: hvilken nyanse av rosa er det? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
goodroc Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 (redigert) Epoxy 2 komponent kun til professionelt brug: https://www.awlgrip.com/products/fillers/awlfair-lw-standard den er rosa ;-) Redigert 14.Januar.2021 av goodroc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 Fiks skrev for 10 timer siden: Litt seriøs Googling kom opp med dette: Jotun Megafiller og Intergard 822 Perfekt.. ser ut som det er akkurat den. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 Taskeladden skrev for 8 timer siden: Så er spørsmålet: hvilken nyanse av rosa er det? Om du hadde lest skikkelig første innlegg, så skrev jeg at den var lys rosa. For oss menn fins det bare tre nyanser av rosa og det er lys rosa, rosa og mørk rosa Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 bellen skrev for 11 timer siden: Om du hadde lest skikkelig første innlegg, så skrev jeg at den var lys rosa. For oss menn fins det bare tre nyanser av rosa og det er lys rosa, rosa og mørk rosa Æeh... du glemte "gammel" rosa! Så fire typer rosa. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.Januar.2021 Del på Facebook Svart 14.Januar.2021 The Saint skrev 1 time siden: Æeh... du glemte "gammel" rosa! Så fire typer rosa. Dere begge glemte "altfor" rosa så da er vi oppe i 5 Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Framtia Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Dere har glemt Benoni og Rosa? Herlig start på dagen denne tråden, og flott at Bellen fikk også noen seriøse svar Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Nevermind Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Tenker altfor rosa er passende, for den dekker alle nyanser av rosa 😄 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Nå synes jeg her begynder å bli litt mange som røper sin legning her. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Godt at ikke spørsmålet var relatert til fargen blå. Vi har noen glassfliser på det ene badet hjemme som jeg helt klart mener er lysegrønne, men som kona i 14 år har insistert på er blå... Ikke pokker om jeg vinner den diskusjonen! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 Forøvrig hadde BP egne Rosa sider i tidligere tider (kvinneforum). Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Taskeladden Svart 15.Januar.2021 Del på Facebook Svart 15.Januar.2021 bellen skrev 1 time siden: Nå synes jeg her begynder å bli litt mange som røper sin legning her. Personlig er jeg Trans-millionær, jeg er en rik mann, fanget i en fattig manns kropp :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Korsfjord Svart 17.Januar.2021 Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 Taskeladden skrev On 15.1.2021 at 12.19: Personlig er jeg Trans-millionær, jeg er en rik mann, fanget i en fattig manns kropp :) Takk! Nå falt brikkene på plass for min del også Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 Taskeladden skrev On 15.1.2021 at 12.19: Personlig er jeg Trans-millionær, jeg er en rik mann, fanget i en fattig manns kropp :) Finnes det noe terapi for dette, på samme måte som homoterapi? Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 17.Januar.2021 Del på Facebook Svart 17.Januar.2021 Tja... Hvis ønsket er å bli en fattig mann i en fattig manns kropp er det en forholdsvis enkel løsning på det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.