Christina 3 Startet 15.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2021 Hei. Starter nytt emne jeg like greit..... Kjøpte en slik cmr-1224 for en stund siden som jeg tenkte koble til Telldus men fikk det ikke til. Den har slike kodehjul på baksiden der du kan stille inn f.eks A1 Hvordan får man satt denne i programmeringsmodus ? Vh Christina 3 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 15.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2021 Vi har telldus på hytta, men jeg vet ikke hva cmr1224 er... så om du legger ut bruksanvisning el lign så blir det lettere... Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2021 Problemet er at jeg ikke har så mye info...... men er jo bilde av den her ivertfall : https://shop.griederbauteile.ch/product_info.php?products_id=18681&language=en Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 15.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2021 Jaggu fant jeg ut av det.....må velge nexa og code switch(old modell) Der kunne man skrive inn kodene f.eks A1.... Men det er visst noe feil med den så vi får prøve en liten reparasjon Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 19.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2021 (redigert) Ja da fungerer den igjen. Måtte skifte relee også da det var defekt. Forstår meg ikke på folk som selger defekte ting .... ? Redigert 19.Januar.2021 av Christina 3 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.