husky dane 85 Svart 17.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 vilken båt er da varmaren ska monterast i? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 17.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 Takk for massevis av innspill! Fått belyst en del forhold som jeg ikke har tenkt på. Båten er en NB 750. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 17.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 Sjøvind skrev 35 minutter siden: Takk for massevis av innspill! Fått belyst en del forhold som jeg ikke har tenkt på. Båten er en NB 750. Der tror jeg ville nøyd meg med en D2... vil tro en D4 vil gå på laveste nivå alt for my, og dermed sote ned på sikt... Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 17.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 Då ville eg montert Eberspacher/webasto luft varmer,enkelt å montera enkelt ,å bruka, Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 17.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2021 Eg vil tru D2 er passeleg i den båten Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 18.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2021 Hvorfor har ikke Eber/webasto lagd varmer som både varmer luft og vann? Har hørt at det skal finnes noe kinagreier, men uten å gå i en lang diskusjon om det, så kan jeg gjerne ha kinagreier i en garasje, men ikke der familien skal sove. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2021 (redigert) Disse konvektorer er kjekke ca.400W på meteren der en vil ha en liten lunk Buttet ut vifta med en datavifte. Redigert 18.Januar.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
kim'en Svart 18.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2021 hei, ser du holder til i Bergen og som ny forhandler av dieselvarmer i Bergen håper jeg det er ok at jeg legger inn en liten reklame her? Vi er nemlig blitt forhandler av Thermo Tech dieselvarmer og har både luft-luft og vann-vann varmere til en rimelig pris, holder til i Mathopen og dere som evt ønsker mer info så er det bare å ta kontakt eller besøke oss på (1) Kim'en As | Facebook eller www.kimen-as.no Vi tilbyr det meste til båt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.