Jump to content

Smykke av en veteranbåt gikk ned i Fredrikstad, antagelig frostspreng sjøvannsinntak

lurvetass

Recommended Posts

Gullfisk skrev 1 time siden:

Om selvlensing er fryst igjen, kunne den ikke likegodt vert fyllt med frostveske og stengt egentlig? 

Om den ikke sprekker denne gangen, er det ingen garanti for at den ikke sprekker neste gang. Kan være svekket. 

Helt enig, særlig om cockpit'en (eller det som blir selvlenset) blir fylt med et par tonn vann som fryser solid. Kanskje jeg kunne ekspandere Hulda fra 4,0- til 4,5 meter bredde :-) Dette var et utslag av sarkasme, skal skjerpe meg.

Hulda skrev for 2 timer siden:

Helt enig, særlig om cockpit'en (eller det som blir selvlenset) blir fylt med et par tonn vann som fryser solid. Kanskje jeg kunne ekspandere Hulda fra 4,0- til 4,5 meter bredde :-) Dette var et utslag av sarkasme, skal skjerpe meg.

Ser den, men det kommer vel ikke mere ut av en beinfryst lensing. Om den er stengt, og frostveske i, kan man jo åpne om det kommer  væromslag og mye vann. Det forutsetter jo at man bor i nærheten og følger med. 

Redigert av Gullfisk (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...