Hulda Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Gullfisk skrev 1 time siden: Om selvlensing er fryst igjen, kunne den ikke likegodt vert fyllt med frostveske og stengt egentlig? Om den ikke sprekker denne gangen, er det ingen garanti for at den ikke sprekker neste gang. Kan være svekket. Helt enig, særlig om cockpit'en (eller det som blir selvlenset) blir fylt med et par tonn vann som fryser solid. Kanskje jeg kunne ekspandere Hulda fra 4,0- til 4,5 meter bredde :-) Dette var et utslag av sarkasme, skal skjerpe meg. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 (redigert) Hulda skrev for 2 timer siden: Helt enig, særlig om cockpit'en (eller det som blir selvlenset) blir fylt med et par tonn vann som fryser solid. Kanskje jeg kunne ekspandere Hulda fra 4,0- til 4,5 meter bredde :-) Dette var et utslag av sarkasme, skal skjerpe meg. Ser den, men det kommer vel ikke mere ut av en beinfryst lensing. Om den er stengt, og frostveske i, kan man jo åpne om det kommer væromslag og mye vann. Det forutsetter jo at man bor i nærheten og følger med. Redigert 15.Februar.2021 av Gullfisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 8 minutes ago, Gullfisk said: .... Det forutsetter jo at man bor i nærheten og følger med. Ja, og ikke har båten liggende langt inni Sverige... Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Hulda Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Arne Henriksen skrev 21 minutter siden: Ja, og ikke har båten liggende langt inni Sverige... Kan ikke være meg du mener? Jeg ligger seilingsavstand 3,5 nm unna. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 13 minutes ago, Hulda said: Kan ikke være meg du mener? Jeg ligger seilingsavstand 3,5 nm unna. Så nær, men akk så fjernt. Beklager, det var uansett stygt å spøke med.. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Hulda Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Arne Henriksen skrev 21 minutter siden: Så nær, men akk så fjernt. Beklager, det var uansett stygt å spøke med.. Den der gikk hardt innpå mag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.