Musikeren Startet 21.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2021 Hallo båteksperter Er det noen som har erfaring med en båttype som heter Style og er laget i Brasil? Vi ser på en som har nummer 222. Og hva med en Johnson utenbordsmotor på 200 Hk 2 takts? Er det mye bråk? Og er den ekstremt tørst? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 21.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2021 Johnson 200 2takt med forgasser er tørste saker, jeg kunne få en sånn gratis, takka nei, en annen kamerat kjøpte den. Han kjørte forbi det meste, bortsett fra bensinstasjonene Trur han snakka om 50L/T på marsj og 80-90 på topp. Jeg ville kjøpt en nyere injection motor Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 22.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2021 Ville nok styrt unna 200hk 2t om den ikke er vanvittig billig og du ikke er en av de som er glad i støyen en 2t lager. Bruker fryktelig mye bensin sammenlignet med en injection motor, og pengene du sparer i innkjøp taper du med solid margin når den igjen skal selges og du legger på det ekstra forbruket. Begynner jo å bli noen år gamle også disse og vanskelig å si hvor lenge den holder før reparasjoner overgår verdi av motor. Ellers hadde jeg en style en liten periode, stilig båt som gikk godt men den føltes noe billigere enn en tilsvarende norsk båt. Mye tynn plast og knirkelyder fra steder som kanskje burde vært bedre festet/limt. Men i forhold til hva jeg ga for denne sammenlignet med de norske merkene, var det absolutt mye båt for pengene og et litt mer spennende interiør ?? Sitér dette innlegget Link to post
Musikeren Svart 22.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2021 Takk for innspillene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.