casie Startet 24.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2021 Har kjøpt inn biltema sin alkyd 1-k maling til motorrommet.Ble plutselig litt i stuss om denne er grei og bruke..Tåler den diesel søl og den slags? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 24.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2021 Jeg har ikke brukt biltema sin, men jeg har malt mitt motorrom med 1.komp alkydmaling fra en anerkjent produsent. Det er konstant vann i bunn av båten, men malingen er fortsatt like fin etter mange år. Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 24.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2021 @bellen Det var det jeg ville høre:) Da setter jeg i gang! Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 24.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2021 Biltema sin alkydmaling tar en evighet før den er skikkelig herdet. Gikk en uke hos meg i gode 15 grader i fjor vår. Har holdt fint etter den herdet skikkelig. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
monicaliereng@ho Svart 24.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2021 Jeg har brukt den I draco'n.lett å vaske å holde reint,tørket greit med god utlufting,husk å vaske godt Før du starter,,det er det viktigste ? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 24.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2021 Alkydmaling er enkelt og greit oljebasert maling. Det er glansgrad som avgjør hvor lett den er å gjøre ren. Tørketid er avhengig av temperatur og innhold av tørrstoffer i malingen. Her er det en klar sammenheng mellom pris og kvalitet. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.