Jump to content

Beneteau Oceanis 37 ankervinsj

Fornomas

Recommended Posts

Strever litt med å forstå hvordan en ankervinsj akter skal monteres på båten min. Den har tre kabiner og den på babord side går helt til akterspeilet. Den på styrbord side er mindre og det er et lasterom mellom denne og akterspeilet. Hadde håpet at den kunne passe på denne siden men der kommer den i konflikt med badestige. Har lett etter eksempler men finner lite. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vedlagt er et bilde fra en annonse på tilsvarende båt solgt i Sverige. Aner ikke hvor tauet og vinsjen er da det er en luke med sete over og lugar under. Gjennomføringen er i skillet eller rett over dette ser det ut som. Går vel neppe inn i lugaren!

846F99D0-15EF-43F3-B9FD-DBA697CC8F39.png

Redigert av Fornomas (see edit history)
Swingswong skrev 2 minutter siden:

Den ligger kanskje i boksen under setet? Rett over ankeret.

Gjør jo sikkert det men hvordan løser man 30-50 meter blytau inn på den måten. Hvis alt går inn der så er det ikke noe fall. Alt bare stues fra bunnen på et vis. Jeg er vant til at tau og kjetting slippes ned og at det kveiles på den måten.  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...