Swingswong Startet 30.Januar.2021 Del på Facebook Startet 30.Januar.2021 Er det noen som har erfaringer med et slikt system? Virker veldig bra på reklamene, men slik er det vel alltid. https://www.amsoil.com/p/dual-gard-bypass-system-bmk22/?code=BMK22-EA#pills-home_0 Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 30.Januar.2021 Del på Facebook Svart 30.Januar.2021 Ikke noe nytt og mange motorer har slike systemer som standard som for eksempel Volvo D6. Har selv ettermontert slike servulosefiltre på flere motorer og de gir en mye renere smøreolje. Det finner en rekke leverandører av slike systemer. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 30.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2021 Hva koster noe slikt i Norge og hvem leverer? Jeg antar de er laget slik at de ikke åpner for gjennomstrømning før du oppnår et par bars oljetrykk? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 1.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2021 På min Mercruiser 4,2L har jeg disse koblingene på oljefilterhuset. Noen som vet om de kan brukes for et bypassfilter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.