NHagen Startet 31.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2021 Hei. Jeg har en havarert 2006 mod svart mercruiser 4.2l 320hk som er ute av båten. Jeg har fått kjøpt meg en2016 mod hvit mercruiser 4.2 320hk som jeg skal sette inn. Lurer derfor på om noen vet om det er samme kabelstokk eller om jeg må ut med den gamle og inn med ny. Har ikke fått den nye motoren enda så jeg har ikke noe å sammenligne med, tenker å gjøre mest mulig klart før den nye kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 1.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2021 Ledningene på motor er ikke like da hvit er common rail. om de er like inn på SmartCraft tviler jeg på da det har vært et skifte på noen deler. Har du bilde av hva du har i dag? Sitér dette innlegget Link to post
NHagen Svart 1.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2021 Dette er kontakten Som kommer fra alle instrumenter og varsellamper og tenningslås. Mener å huske at den er lik i den enden som motoren er. Jeg tror også alt er anderledes på den hvite motoren. Tror jeg tar sjansen på å fjerne den. Får uansett med alt på den nye motoren, men er jo en ganske kronglete jobb å trekke kabel fra motorrom til konsoll. Hadde et øyeblikk håp om å slippe den jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 1.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2021 Den er nok lik. Fra motoren er den firkantet inn på boksen, men jeg tror dette er oppgradert. Slik ser det ut på min Sitér dette innlegget Link to post
NHagen Svart 1.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2021 Ser litt kjent ut det motorrommet. Ser mye bedre ut med hvit motor. Tar jobben å fjerner alt gammelt jeg. Da blir det 100% når jeg er ferdig. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 2.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2021 Siden svart motor ikke støtter Smartcraft og DTS så er nok kabelstokk osv. endret en god del. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.