Stekepanne Startet 31.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2021 Hallo. Jeg har en bryter tilkoblet telldus som bryter GND og ikke 12V+ på utgangen. Jeg trenger å skru 12V+ av og på. Derfor trenger jeg en eller annen dings som jeg kan koble etter denne bryteren. Den må ha 12V+ og GND inn, 12V+ ut, og kunne styres ved at GND brytes. Alle tips og forslag mottas med stor takk! Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 31.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2021 Et vanlig rele vil nok gjøre jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 31.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2021 Ja jeg har tenkt på det. Ha signal konstant tilkoblet og styre releet ved å fjerne GND. Høres det ut som en plan? Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 31.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2021 Ja, det er den enkleste måten å løse det på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.