Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Her ser du hvordan den jeg har, 3-bladers Gori med overdrive monteres. Se fra ca 1 minutt og 30 sekunder ut i videoen. Om din propell monteres på samme måten med det innvendige demper-bosset vet jeg lite om, men flere Gori-kreasjoner er noe annerledes konstruert enn konvensjonelle propeller som settes rett inn på akselen med mutter i enden. 

Kan DENNE ligne din propell?

TideRace

TideRace

Her ser du hvordan min min 3-bladers Gori med overdrive monteres. Se fra ca 1 minutt og 30 sekunder ut i videoen. Om din propell monteres på samme måten med det innvendige demper-bosset vet jeg lite om, men flere Gori-kreasjoner er noe annerledes konstruert enn konvensjonelle propeller som settes rett inn på akselen med mutter i enden. 

TideRace

TideRace

Her ser du hvordan min min 3-bladers Gori med overdrive monteres. Se fra ca 1 minutt og 30 sekunder ut i videoen. Om din propell monteres på samme måten med det innvendige demper-bosset vet jeg lite om, men flere Gori-kreasjoner er noe annerledes konstruert enn konvensjonelle propeller som settes rett inn på akselen med mutter i enden. 

TideRace

TideRace

• Create New...