ne.andersson
Nå som utfordringen har løst seg før meg men når man googlet både navn og vare nr. på mutter så finner man null, niks, nada på google så legger jeg ut full informasjon her om noen lurer på det samme senere samt at om jeg skriver det her vil det dykke opp på google sitt søk når det er blitt indeksert senere.
Til Gori sine foldepropellere med 2 blad så finns monterings guiden som @TideRace postet i denne PDF (lastet den ned fra AB-marine sine sider og lastet den inn her sånn at den er tilgjengelig for alltid): GORI-2Blade_Shaft_Installation_Maintenance_Instructions.zip
Den mutter som er markert som nr. 4 i den denne PDF er den spesial mutter som jeg ser at mange foldepropellere blir solgt uten på Finn.
På min 25mm aksling med standard gjenge M16x1,5mm så heter dette produktet GPM-1 M16x1,5mm og kan kun kjøpes av Sleipner sine forhandlere.
Vare nr. på produktet hos sleipner er SM903980
Produktet ser slik ut:
Jeg ønsker å avslutte med å rose Vollen Marinesenter AS ved Morten, som gav meg så rask service at jeg samme dagen som jeg tok kontakt med de fikk mulighet å reise og hente produktet jeg trengte hos Sleipner. Rett og slett veldig rask og hyggelig kar!