Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Hmmm. Har merkelig nok ikke gått på denne smellen ennå. Har vel 14 pakker på vei fra Ali i skrivende stund 😂 Registrerte meg for lang tid siden for å kunne foreta forenklet tollbehandling selv under 3000 kr men løsningen har jo aldri materialisert seg, pga Corona og annen fokus på grensekontroll (sist jeg sjekket i alle fall). Følger...

Red: Ser at Aliexpress er registrert i VOEC lista hos Skatteetaten i alle fall.

Red2: Etter litt dill fant jeg VOEC nr til Ali og noen andre nettbutikker også:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VFyQlNQfRSbVK8v80xWnJT3m-wbrE0X0Mur-gq2mvPI/edit?usp=drivesdk

Red3: Sendte denne beskjeden til de 3 siste selgerene som ennå ikke har sendt pakken, så får jeg se hvordan det går..

Please ensure shipment is clearly marked with: ‘VOEC number: 2034638’ to avoid double VAT.

59214A0C-B6D2-478D-962E-1D498912BA99.jpeg

000BB0BD-13EF-49F6-9F0B-1E27EF6C6A7C.png

Fantino

Fantino

Hmmm. Har merkelig nok ikke gått på denne smellen ennå. Har vel 14 pakker på vei fra Ali i skrivende stund 😂 Registrerte meg for lang tid siden for å kunne foreta forenklet tollbehandling selv under 3000 kr men løsningen har jo aldri materialisert seg, pga Corona og annen fokus på grensekontroll (sist jeg sjekket i alle fall). Følger...

Red: Ser at Aliexpress er registrert i VOEC lista hos Skatteetaten i alle fall.

Red2: Etter litt dill fant jeg VOEC nr til Ali og noen andre nettbutikker også:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VFyQlNQfRSbVK8v80xWnJT3m-wbrE0X0Mur-gq2mvPI/edit?usp=drivesdk

59214A0C-B6D2-478D-962E-1D498912BA99.jpeg

000BB0BD-13EF-49F6-9F0B-1E27EF6C6A7C.png

Fantino

Fantino

Red: Ser at Aliexpress er registrert i VOEC lista hos Skatteetaten i alle fall:

E2ACA07D-EEAD-4902-94B1-1BBC9230B2B1.jpeg

Fantino

Fantino

• Create New...