Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Dessverre for sent for mine barn.... hadde aldersgrensen vært 14 og ikke 16 hadde unga fortsatt båtlivet, men når tilbudet var gummibåt og 4 hester den sommeren sønnen min fylte 16 (født i oktober), så døde hele miljøet bort. Vi holder til rett ved der politibåten lå i Sandvika, og politiet så IKKE gjennom noen fingre, de slo hardt ned på for unge førere. Jeg ble med sønnen / datteren ut i RIB m 40 hk, som de skulle få kjøre selv etter 16-årsdagen, men når den kom var ingen interessert lenger. Drepte interessen for teltturer på øyene og litt fritid vekk fra mor og far. Sørgelig å se. Men 12 år er for tidlig.

Code0

Code0

Dessverre for sent for mine barn.... hadde aldersgrensen vært 14 og ikke 16 hadde unga fortsatt båtlivet, men når tilbudet var gummibåt og 4 hester den sommeren sønnen min fylte 16 (født i oktober), så døde hele miljøet bort. Vi holder til rett ved der politibåten lå i Sandvika, og politiet så IKKE gjennom noen fingre, de slo hardt ned på for unge førere. Jeg ble med sønnen / datteren ut i RIB m 40 hk, som de skulle få kjøre selv etter 16-årsdagen, men når den kom var ingen interessert lenger. Drepte interessen for teltturer på øyene og litt fritid vekk fra mor og far. Sørgelig å se.

• Create New...