Jump to content

Edit History

Haakonol

Haakonol

Jeg har inntrykk av at noen av dem mest populære utgavene av brukte Princess og Fairline ikke når ut på markedet(finn.no). Dem blir omsatt via folk som spør om de vil selge. Enten direkte eller via forum. Har hørt om flere som er omsatt på den måten i fjor. Jeg skiftet båt i fjor men valgte og legge min ut på Finn.no. Det ble telefonstorm og folk kom med bud som gale. Jeg ville ikke helt være med på den runden og solgte til han som jeg fikk en god følelse var rette kjøper. Det er jeg veldig fornøyd med. Fikk til og med henvendelser flere dager etter at det sto solgt på annonsen om jeg ville bryte kontrakt hvis dem tilbød meg 100000kr. mer. Det var selfølgelig ikke aktuelt.

Haakonol

Haakonol

Jeg har inntrykk av at dem mest populære utgavene av brukte Princess og Fairline ikke når ut på markedet(finn.no). Dem blir omsatt via folk som spør om de vil selge. Enten direkte eller via forum. Har hørt om flere som er omsatt på den måten i fjor. Jeg skiftet båt i fjor men valgte og legge min ut på Finn.no. Det ble telefonstorm og folk kom med bud som gale. Jeg ville ikke helt være med på den runden og solgte til han som jeg fikk en god følelse var rette kjøper. Det er jeg veldig fornøyd med. Fikk til og med henvendelser flere dager etter at det sto solgt på annonsen om jeg ville bryte kontrakt hvis dem tilbød meg 100000kr. mer. Det var selfølgelig ikke aktuelt.

• Create New...