esps Startet 4.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2021 Hei båtfolk! Driver og setter sammen en eldre modell av Suzuki(lærerikt!) Men jeg skjønner ikke hva formålet er med den magneten som sklir løst på gearstangen(se bilder).Er jeg helt bak mål når jeg ikke skjønner det Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 6.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 for å samle opp metallspon av noe slag? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
esps Svart 6.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2021 Hei Tenkte det jeg også,var egentlig bare nysgjerrig,skruen til gearolje huset er jo også magnetisk for og samle opp metall,ser egentlig ikke noe annet formål enn dette for denne delen som jeg nevner Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.