Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Nå er jeg litt inhabil siden jeg har en selv, men har du sett på Beneteau Oceanis 411? En klassiker som er produsert i stort antall. [Brosjyre]

De har også en oppfølger som heter 423 som er ganske lik.

Du vinner kanskje ikke alle regattaer, men det er en fornuftig båt ut ifra alder og pris. Oppleves trygg i sjøen. Verken overrigget eller underdimensjonert. Ingen kjente svakheter i konstruksjonen.
Det ligger ikke noen på finn.no for tiden, men det er en del i utlandet.

S/Y Emma

S/Y Emma

Nå er jeg litt inhabil siden jeg har en selv, men har du sett på Beneteau Oceanis 411? De har også en oppfølger som heter 423 som er ganske lik. Du vinner kanskje ikke alle regattaer, men det er en fornuftig båt ut ifra alder og pris. Oppleves trygg i sjøen. Verken overrigget eller underdimensjonert. Ingen kjente svakheter i konstruksjonen.
Det ligger ikke noen på finn.no for tiden, men det er en del i utlandet.

S/Y Emma

S/Y Emma

Nå er jeg litt inhabil siden jeg har en selv, men har du sett på Beneteau Oceanis 411? De har også en oppfølger som heter 423 som er ganske lik. Du vinner kanskje ikke alle regattaer, men det er en fornuftig båt ut ifra alder og pris. Oppleves trygg i sjøen. Verken overrigget eller underdimensjonert. Ikke noen på finn.no for tiden, men det er en del i utlandet.

S/Y Emma

S/Y Emma

Nå er jeg litt inhabil siden jeg har en selv, men har du sett på Beneteau Oceanis 411? De har også en oppfølger som heter 423 som er ganske lik. Du vinner kanskje ikke alle regattaer, men det er en fornuftig båt ut ifra alder og pris, og oppleves trygg i sjøen. Verken overrigget eller underdimensjonert. Ikke noen på finn.no for tiden, men det er en del i utlandet.

• Create New...