Jump to content

Edit History

Jan Øivind

Jan Øivind

Vil komplinentere med code 0 eller lettvinds Genoa og code 3 @TideRace jeg synes Hanse båtene ser veldig bra ut og ser for meg at selvslående fokk i ruskevær på kryss er kreem.

Er selvfølgelig åpen for andre seilbåter enn Hanse, liker også X-yachts, Elan, jeanneau sun fast ol. Det er nok disse type båtene jeg liker best utseende messing, men en bavaria kan også være aktuel om den føles riktig, selv om de ikke har det beste rykte mtp seilegenskaper og helt samme estetikk i mine øyner? Bra seil og riktig trim har nok mye å si.

Kom gjerne med innspill på hvordan forskjellige båter oppfører seg under seil, håndtering av seilføring, reving, smarte/dårlige løsninger i cockpit.

Jan Øivind

Jan Øivind

Vil komplinentere med code 0 eller lettvinds Genoa og code 3 @TideRace jeg synes Hanse båtene ser veldig bra ut og ser for meg at selvslående fokk i ruskevær på kryss er kreem. Er selvfølgelig åpen for andre seilbåter enn Hanse, liker også X-yachts, Elan, jeanneau sun fast ol. båter ? kom gjerne med innspill på hvordan forskjellige båter oppfører seg under seil, håndtering av seilføring, reving, smarte/dårlige løsninger i cockpit.

• Create New...