Bjørkski Startet 8.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2021 Hei, jeg ønsket å få motordataene på min B&G Vulcan9 plotter, men er usikker på om denne J1939 Engine Gateway (YDEG-04) fra Yacht Devices vil passe på min Yanmar 4jh3e. Det er adapter for 4jh, men vet ikke om det er samme som jeg evt trenger. Noen som har erfaring med dette eller vet om det vil fungere ? link https://www.sailtuv.no/products/volvo-penta-engine-gateway mvh Bjørkski Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 (redigert) Har du canbus data på motoren din? når jeg googler 4jh3e kommer det opp en motor i samme serie som min 4jh3te fra 2005 og den er helt mekanisk og elektrisk styrt uten noe can bus opplegg. de moderne 4 jh motorene har common rail og har canbus system https://www.yanmarmarine.com/Products/JH-CR-Series/ Redigert 9.Februar.2021 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 9.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Tak for svar, da er bruk av yacht Devices en «no go». mvh Bjorkski Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Men til gjengjeld har du en meget god motor uten elektronikk ?? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 9.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 10.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2021 Du kan muligens bruke en Alba Combi Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Bjørkski Svart 10.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2021 Hmm, interessant. Det må sjekkes, da jeg også lure på å ha strømforbruk/ lading på plotteren. bjorkski Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.