btt Startet 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2021 Hei, hvordan er det med long side plasser i Oslo fjorden ? Tenker fra Horten og innover på begge sider :) tips ønskes Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Sandspollen har både mot svaberg og noe brygge også Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Også flere muligheter på Håøya, selv om det for det meste er brygger der. Har selv et par favorittsteder hvor jeg legger meg til longside. Også på øyene mot Sætre vest for Håøya, som Gråøya og på Hjelp ser jeg til stadighet båter liggende. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Hedwig Svart 9.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2021 Det er fine plasser blant annet ved sørenden av Gråøya, men felles for de fleste mulighetene rundt øyene nord for Drøbak er at det er grunne partier i nærheten. Vil anbefale deg å gå inn med lettbåt først for å rekognosere. Ellers er det fine flytebrygger på sørvestsiden av Håøya. Det er det gode solforhold også - bare ligg på innsiden av ytterste brygge ;) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 10.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2021 Takker for flotte innspill og tips, koselig å sitte i kulda og planlegge litt . Selv om det var 21 minus i Vestfold i dag på morgen Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 10.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2021 Brygger med longsideplasser både i nord-vest- og sørbuktene på Bergholmen som ligger rett sør for Håøya. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.