Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Helt enig, vakker båt! :giggle: Og takk for nød-Pepsi-Max - dårlig planlegging av meg å ikke tenke på at det var fridag i dag og stengt overalt...

Kom et lite regnskyll her, men Erik hjalp til med å få på presenning over de mest vitale delene. Og ikke lenge etter kom jaggu meg Ronny med en ny takkalesje som sitter omtrent som støpt - selv uten at spilene er på plass!

Resten av kalesjen får jeg nok ikke før i morgen, men det går nok fint, er ikke meldt regn i natt - og den lille skuren som kom i sted var fort unnagjort.

IMG-2426.jpg.f7af973c51ce772f7b2afe1bb1ee0f98.jpg

Pequod

Pequod

Helt enig, vakker båt! Og takk for nød-Pepsi-Max - dårlig planlegging av meg å ikke tenke på at det var fridag i dag og stengt overalt...

Kom et lite regnskyll her, men Erik hjalp til med å få på presenning over de mest vitale delene. Og ikke lenge etter kom jaggu meg Ronny med en ny takkalesje som sitter omtrent som støpt - selv uten at spilene er på plass!

Resten av kalesjen får jeg nok ikke før i morgen, men det går nok fint, er ikke meldt regn i natt - og den lille skuren som kom i sted var fort unnagjort.

IMG-2426.jpg.f7af973c51ce772f7b2afe1bb1ee0f98.jpg

• Create New...