Pequod
Da har jeg vært om bord hos @Knudeog hatt en lang og hyggelig prat. Begynner vel snart å nærme seg avgang her, koden jeg fikk til dusjanlegget virket ikke, mulig det er fordi klokka nå er etter 15 og de bytter kode hvert døgn? Var ikke slik i fjor, men hvem vet?
Man skal jo betale døgnleie hvis man er her etter klokka 15, men jeg regner med at de kanskje ikke er så nøye på det nå som hovedsesongen ikke er begynt... Ligger jo snart et par timer på overtid i så fall.
Nytt av året er at det nå er mulig å bruke appen Go Marina for å betale leie, mye enklere enn å vippse eller måtte gå til kafeen for å betale. Men koden jeg fikk etter å ha ringt havnevakta var altså til ingen nytte.
Ifølge Knude var det først i dag de begynte å montere opp også automat og informasjonstavler om Go Marina - så om det fungerer 100 prosent vet jeg ikke. Forklarer i så fall at jeg ikke så noe slikt da jeg ankom i går! Begynte å lure itt på om jeg var i ferd med å bli blind da jeg gikk på land i dag tidlig, ettersom jeg ikke kunne huske å ha sett disse oppslagene i går!
Jeg finner i alle fall Grimstad på appen - og irriterende nok ser det ifølge den ut som om jeg har betalt for mye i havneleie i går da jeg vippset! Men det er ikke så lett når det på servicebygget er plakater med to forskjellige priser, og et tredje prisalternativ på hjemmesiden...
Interessant nok er det også rimeligere i appen i Lillesand enn det som står på gjestehavnens nettsider, så jeg bruker nok appen da!
Slenger på et par linker til de to siste blogginnleggene mine...