Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Lars H. skrev 10 minutter siden:

Hvilken lader er det du har?

Lader den startbatteriet?

Har den flere utganger, altså egen utgang til start og egen til Forbruk?

Om ikke, hvordan fordeler du ladingen mellom start og forbruk, skilledioder, skillerele . . . . ?

Dette var ille, men det finnes alltid en løsning.

Har en Nor Charger NC-1220, Den skal ha to utganger som kan lade to separate batteribanker, men jeg vet ikke helt hvordan den er koblet opp ettersom det ikke var jeg som byttet den. Har byttet sikring for sikkerhets skyld.

Da jeg sjekket displayet på selve laderen viste den 11,3, men etter at jeg slo den av og på etter å ha byttet sikring, så viser den 13,9. Men det skal lyse en gul diode når den lader, og en grønn når batteriene er ferdigladet - ingen av disse lyser, kun en rød diode - som skal lyse når laderen er tilkoblet strøm.

Pequod

Pequod

Lars H. skrev 5 minutter siden:

Hvilken lader er det du har?

Lader den startbatteriet?

Har den flere utganger, altså egen utgang til start og egen til Forbruk?

Om ikke, hvordan fordeler du ladingen mellom start og forbruk, skilledioder, skillerele . . . . ?

Dette var ille, men det finnes alltid en løsning.

Har en Nor Charger NC-1220, Den skal ha to utganger som kan lade to separate utganger, men jeg vet ikke helt hvordan den er koblet opp ettersom det ikke var jeg som byttet den. Har byttet sikring for sikkerhets skyld.

Da jeg sjekket displayet på selve laderen viste den 11,3, men etter at jeg slo den av og på etter å ha byttet sikring, så viser den 13,9. Men det skal lyse en gul diode når den lader, og en grønn når batteriene er ferdigladet - ingen av disse lyser, kun en rød diode - som skal lyse når laderen er tilkoblet strøm.

• Create New...