Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Lars H. skrev 47 minutter siden:

Flott! Hva slags lader, merke var det du fikk installert? Det ble tidligere nevnt at et tangamperemeter til å båle strøm lading/forbruk er smart å ha. Med et slikt trenger du ikke å koble fra noe for å måle, du bare klyper kjeften over ledningen du vil måle strømmen i. Jeg har blant flere et slikt fra BT, art.nr. 15-288 til kr.729,- som fungerer helt utmerket.

tangamperemeter.jpg.ce3bb49bc5b49bbc99210e0a61d5333a.jpg

Ikke så dumt med et slikt, nei, får sette det på lista!

Kjenner ikke til merket på laderen, det er en Power Master 2512, importør er Flak - tror jeg (står i alle fall på kvitteringen), og de har vel et godt rykte på seg?

Pequod

Pequod

Lars H. skrev 36 minutter siden:

Flott! Hva slags lader, merke var det du fikk installert? Det ble tidligere nevnt at et tangamperemeter til å båle strøm lading/forbruk er smart å ha. Med et slikt trenger du ikke å koble fra noe for å måle, du bare klyper kjeften over ledningen du vil måle strømmen i. Jeg har blant flere et slikt fra BT, art.nr. 15-288 til kr.729,- som fungerer helt utmerket.

tangamperemeter.jpg.ce3bb49bc5b49bbc99210e0a61d5333a.jpg

Ikke så dumt med et slikt, nei, får sette det på lista!

Kjenner ikke til merket på laderen, det er en Power Master, importør er Flak, og de har vel et godt rykte på seg?

• Create New...