Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

sunnmøre skrev for 1 time siden:

Silda er ein fin plass. Sparer deg ca 5 nm på turen i forhold til å starte i Måløy. Selje er også ein grei stad å starte, men eg vil anbefale Silda:-) 

Det blir nok en stopp på Måløy uansett - må innom Måløyraidsenteret.

Ida Marie III skrev for 1 time siden:

Hvilken fart holder du på marsj...?

Jeg vil si Silda er å foretrekke som ventehavn når en gjør seg klar for Stadt...

Kortest vei, og du vinner " høyde" i forhold til tung sjø fra sør vest...

Men der ingen fasiliteter der ute lengre...restauranten er lagt ned...så da er nok Selje bedre...?

Nå har jeg jo noen dager på meg og kan jo stikke innom både Måløy, Selje og Silda, men siden jeg jobber natt blir det kanskje vanskelig for meg å ligge på Silda hvis det ikke er strøm der?

Jeg marsjer fint på 12-14 knop, men jeg foretrekker å kose meg litt på rundt 8-9 knop,

Pequod

Pequod

sunnmøre skrev 44 minutter siden:

Silda er ein fin plass. Sparer deg ca 5 nm på turen i forhold til å starte i Måløy. Selje er også ein grei stad å starte, men eg vil anbefale Silda:-) 

Det blir nok en stopp på Måløy uansett - må innom Måløyraidsenteret.

Ida Marie III skrev 42 minutter siden:

Hvilken fart holder du på marsj...?

Jeg vil si Silda er å foretrekke som ventehavn når en gjør seg klar for Stadt...

Kortest vei, og du vinner " høyde" i forhold til tung sjø fra sør vest...

Men der ingen fasiliteter der ute lengre...restauranten er lagt ned...så da er nok Selje bedre...?

Nå har jeg jo noen dager på meg og kan jo stikke innom både Måløy, Selje og Silda, men siden jeg jobber natt blir det kanskje vanskelig for meg å ligge på Silda hvis det ikke er strøm der?

• Create New...