Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Barbaria skrev 40 minutter siden:

Flotte bilder @Pequod Vi kjenner oss misunnelige på de tomme gjestehavnene og sikkert rimelige priser i tillegg :yesnod:

Tja, jeg kjenner meg misunnelig på de varmegradene dere har - selv om det kanskje er litt for mye av det gode...:sweat:

På Østlandet har det tydeligvis vært en knallsommer i år, mens jeg har befunnet meg på Vestlandet og i Møre og Romsdal, som har hatt en ganske varierende sommer...

Den siste uka har jeg flere ganger måttet sette på varmen i båten, både underveis og ved landligge, så høsten er på vei! Men opplevelsene og inntrykkene står i kø!

På Sørlandet er det vel vanlig med prisreduksjon fra midten/slutten av august, men her i Møre og Romsdal har jeg betalt full pris hittil.

Nå ligger jeg på Sandsøya sør for Fosnavåg. Her er det ikke noe mer enn en brygge med strøm og vann - resten er stengt og området er en byggeplass (men det visste jeg før jeg kom). Men på appen skal de ha full pris, 200 kr.  Litt drøyt synes jeg, men har nå betalt da...

Pequod

Pequod

Barbaria skrev 31 minutter siden:

Flotte bilder @Pequod Vi kjenner oss misunnelige på de tomme gjestehavnene og sikkert rimelige priser i tillegg :yesnod:

Tja, jeg kjenner meg misunnelig på de varmegradene dere har - selv om det kanskje er litt for mye av det gode...

På Østlandet har det tydeligvis vært en knallsommer i år, mens jeg har befunnet meg på Vestlandet og i Møre og Romsdal, som har hatt en ganske varierende sommer...

Den siste uka har jeg flere ganger måttet sette på varmen i båten, både underveis og ved landligge, så høsten er på vei!

På Sørlandet er fet vel vanlig med prisreduksjon fra midten/slutten av august, men her i Møre og Romsdal har jeg betalt full pris hittil.

Nå ligger jeg på Sandsøya sør for Fosnavåg. Her er det ikke noe mer enn en brygge med strøm og vann - resten er stengt og området er en byggeplass (men det visste jeg før jeg kom). Men på appen skal de ha full pris, 200 kr.  Litt drøyt synes jeg, men har nå betalt da...

• Create New...