Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

I dag ble det en fin etappe i pent vær (uten regn) der jeg tok en stopp på Værlandet. Men uten strøm på bryggene og i tillegg veldig dårlig wifi-dekning for en som vil følge valgsendingene i kveld, så ble det til at jeg dro videre etter å ha sett meg litt rundt, og nå ligger jeg på Hardbakke.

Jeg har vært veldig fristet til å ta en "svingom" inn Sognefjorden og besøke Flåm for å ta den berømte Flåmbanen, men med tanke på høstværet har jeg funnet ut at jeg tar det en annen gang. Det blir et for drøyt stykke og jeg vil ikke få for dårlig tid når det nærmer seg slutten av turen, så da drar jeg rett over fjorden i morgen. Tror jeg. Ikke umulig at jeg ombestemmer meg!

Her i Hardbakke er jeg visst eneste båt på gjestebrygga, ble litt usikker først om jeg hadde lagt til på riktig brygge ettersom det innerst ligger en rekke skyssbåter/sightseeingbåter m.m., men det skal være riktig. Stille og rolig her, slik det også var på Værlandet, der jeg også var eneste båt og kroa selvsagt stengt.

Men slike ting tar jeg nærmest for gitt når jeg tøffer rundt på denne tiden av året!

Oppdaterer straks denne tråden med noen bilder fra i dag, så er det valgsending for meg resten av kvelden.

Pequod

Pequod

I dag ble det en fin etappe i pent vær (uten regn) der jeg tok en stopp på Værlandet. Men uten strøm på bryggene og i tillegg veldig dårlig wifi-dekning for en som vil følge valgsendingene i kveld, så ble det til at jeg dro videre etter å ha sett meg litt rundt, og nå ligger jeg på Hardbakke.

Jeg har vært veldig fristet til å ta en "svingom" inn Sognefjorden og besøke Flåm for å ta den berømte Flåmbanen, men med tanke på høstværet har jeg funnet ut at jeg tar det en annen gang. Det blir et for drøyt stykke og jeg vil ikke få for dårlig tid når det nærmer seg slutten av turen, så da drar jeg rett over fjorden i morgen.

Her i Hardbakke er jeg visst eneste båt på gjestebrygga, ble litt usikker først om jeg hadde lagt til på riktig brygge ettersom det innerst ligger en rekke skyssbåter/sightseeingbåter m.m., men det skal være riktig. Stille og rolig her, slik det også var på Værlandet, der jeg også var eneste båt og kroa selvsagt stengt.

Men slike ting tar jeg nærmest for gitt når jeg tøffer rundt på denne tiden av året!

Oppdaterer straks denne tråden med noen bilder fra i dag, så er det valgsending for meg resten av kvelden.

• Create New...